sex on the beach

Hallå!

Har fått mycket kommentarer om att jag ska skriva om sexet på stranden i Spanien. Så här kommer ett inlägg om det:

Jag var på resa med två tjejkompisar till Barcelona för två år sedan. Andra dagen på resan så träffade vi ett gäng med danska killar, vi började prata i baren och vi gick senare på ett beachparty med dom. Där satt vi runt en brasa och mös, pratade och skrattade tillsammans in till småtimmarna. När solen började gå upp så frågade P om vi skulle gå en promenad längs strandkanten. Jag följde självklart med, men vi hann inte mer än 100 meter förens vi ramlade ned i sanden och började kyssas. Han pratade snabbt av mig kläderna med sexiga ord som fick mig mer upphetsad än någonsin. Jag kände att han blev hårdare och hårdare och jag blev våtare och våtare. Jag började sakta knäppa upp hans skärp och han gjorde inget motstånd. Han förde in sina fingrar i sig och jag stönade i hans öra.
Han fortsatte med de sexiga orden, danskan gjorde det bara ännu hetare! Hans styva penis trängde in i mig och han stötte sig djupare och djupare. Miljön runt omkring oss gjorde allt ännu bättre, sanden, havets ljud och folket på nära håll men ändå utom synhåll. Vi höll på ända tills folk började gå morgon promenaden på stranden vi låg på. Då drog vi oss tillbaka tills hans hotellrum, men den historian får ni höra någon annan gång!

/ your sweetheart

Kommentarer
Postat av: Ohh

Snälla berätta de historien om hotellrummet aso att ni gick in aa kan du berätta den nu snälla ?

2009-09-25 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0