Nationella orgasmnatten

Orgasmexperten: Många känner sig extra hämningslösa i natt

Är du singel, gräsänka eller däckad i influensa?

Bad luck.

I natt är nationella orgasmnatten och missar du den får du vänta ett helt år.

– Det är bara en natt om året som de här mystiska krafterna är igång, säger Ylva Franzén, erotikpedagog och orgasmexpert.


Nationella orgasmnatten, vad är det?

– Det är en fin tradition. Det är sjätte året nu som jag uppmanar alla att gå ut och älska under bar himmel vid första fullmåne efter midsommar, säger Ylva Franzén.

 

Så vad tycker vi om orgasmnatten? KLART MAN SKA KÖRA!! Är man singel så funkar det ju ändå, varför hänga upp sig på att man inte har en partner? Vi fick nyss reda på denna tradition så har ingen direkt erfarenhet om det funkar, men tycker ni kan testa så kan ni ju berätta för oss om det var något extra ;)


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



förlåt om jag stör. förlåt om detta uppfattas som störande reklam.



jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-07-08 @ 00:17:46
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeeej...

2009-07-08 @ 11:48:03
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Men det är alltid mycket mysigare att duscha med någon.

Att ha kropparna tätt intill, att känna hur vattnet pålar mellan

hudlagren och hur man kysser varandra under vattnets strålar.

Hur man smeker varandra med händerna och flåsar varandra

i öronen samtidigt som man trycker sig tätare in mot varandra

och känner hur man blir som ett där i vattnet som värmer så

skönt. Alldeles nakna, tätt intill varandra. Trycka sig tätt intill

och mot en vägg så att det blir motstånd och man blir bara mer

och mer intima. Kolla varandra djupt i ögonen och fortsätta att

stryka händerna efter sidan. Lår, rumpa och upp mot rygg och

bröst. Sen är det bara att fortsätta på den upphetsade vägen…



Ja, nog är det mysigare när man är två?

2009-07-08 @ 14:45:11
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Cajsa

Nice blog you have going on here! :D

ska vi bevaka varandra? :)

Allt bra med dig annars?



Något jag själv hatar är att få komentarer med reklam så detta ber jag otroligt mycket om ursäkt för men vill du bli medlem på min länk till woopa? http://www.woopa.se/signup.php?ref=kxiaera man frå 25 spenn när man börjar där och sedan är det bara att käna pengar i massor! ^^

Skulle betyda massor om du kunde bli medlem där! :)



I övrigt, hoppas att din dag blir toppen! :D



xx Cajsa

2009-07-08 @ 18:14:45
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0