40 frågor

Tänkte att ni skulle få veta lite fakta om mig och mitt sex liv, så här har ni! :

1: Ålder? hemligt
2: När blev du av med oskulden? 14
3: Bröststorlek? 80b
4: Har du snygg/sexig kropp?  ja, den är sexig. (våga säg så tjejer!!)
5: Hur ofta brukar du onanera. Runt varannan dag, ibland längre emellan. Beror på om jag har partner eller ej
6: Har du onanerat tillsammans med någon av samma kön? nej
7: Vart onanerar du? i sängen & duschen för det mesta
8: Har du blivit påkommen när du onanerat eller kommit på någon annan? blivit påkommen
9: Vad hände då? jag låg inne på mitt rum när jag var runt 17 och mamma kom in
10: Har du onanerat på allmän plats? Var? nej
11: Hur ofta har du sex? beror också på om jag har sällskap eller ej, men ganska ofta skulle jag vilja säga
12: Favoritställning? rida, bakifrån och allt där jag får kontrollera
13: Stönar du högt vid sex? ja, det gör jag. Älskar när killen gör samma sak!
14: Ditt bästa sexminne? På en strand i Spanien för två år sedan, ojojj säger jag bara!
15: Har du haft sex på allmän plats? många gånger, ;)
16: Hur stor ska snoppen vara? stor såklart, men faktiskt hellre kort och tjock än smal och lång
17: förspel eller efterspel? FÖRSPEL i timmar!
18: Vad ska man göra vid förspel? onanera med varandra, hångla, bara ligga och retas med den andres könsorgan, använda munnen, fingrarna, fötterna, ja allt! ;D
19: Brukar du runka av killen? ja
20: Vad tycker du om oralsex? Älskar det
21: vad har du för teknik vid oralsex? använd handen också!
22: Slutar du suga när killen ska komma? ja
23: Vart ska killen spruta tycker du? Helst inte på mig, blir äcklad
24:Vart brukar du ta satsen vid samlag? i mig, käkar ppiller, känner jag inte killen använder jag kondom!!
25: Hur bra är du på att suga 1-10? 9 vad jag har hört
26: Hur vill du bli förförd? gulligt, men ändå rakt på!
27: Ditt bästa sexminne? fortfarande på stranden i spanien
28: Hur många har du haft sex med? hemligt
29: Brukar du prata om sex/onani med dina kompisar? alltid!
30: Har du något pinsamt sexminne? Nja, det gamla vanliga att någon har kommit in, någon har hört, sett osv.
31: Har du någonsin sett någon annan ha sex eller onanerat? yes, utanför min kompis balkong, haha!
32: Vad tycker du om Porr? beror på vilken sorts porr det är. En del är helt okej!
33: Skulle du kunna tänka dig att bli fotograferad naken eller vara med i en porrfilm? neej
34: Har du någonsin spelat in när du haft sex? nej
35: Brukar du gå naken hemma? jajamen
36: Vad är det sexigaste du vet? solbrända, tränade killars armar och händer.
37: Har du någonsin fantiserat/spanat in en annan tjej när ni duschat eller bytt om? det har hänt
38: Vem är den sexigaste/snyggaste kändistjejen? johnny depp!
39: Vad skulle du göra om du fick vara kille en dag? ha sex, runka, hålla på med kuken hela dagen
40: Vad skulle det stå i en kontaktannons om dig? den lämnar vi obesvarad eftersom vi vill vara anonyma på den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag ÄLSKAR eran blogg :)

2009-09-11 @ 19:39:27
URL: http://enjjoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

38: Vem är den sexigaste/snyggaste kändistjejen? johnny depp!



va...? xd

2009-09-11 @ 21:36:51
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=JU8X_bDuNxU

2009-09-11 @ 22:04:47
Postat av: Jock var de

Okej, vissa kan ge ut mer andra.

2009-09-12 @ 01:20:34
URL: http://Http://Jockevarde.Blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva vad som hände sen i spaningen på hans hotell rum ??



Skriv sexnovell snälla det skulle vara kul om su kunde skriva en sån sexnovell

2009-09-12 @ 16:06:36
Postat av: sara

jag skulle vilja veta hur man onanerar kan inte du skriva det:)

2009-09-12 @ 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0