Tillbaka, närmare än någonsin

Tillbaka efter några veckor utomlands! Jag vet att jag inte skrev att jag skulle bort, det var bäst så. Men nu är jag tillbaka för att ta upp bloggandet igen!

Tänkte börja med att berätta om lördagens erfarenheter:

Träffade en gammal jobbkompis på krogen och det ena ledde till det andra och jag följde med honom hem.
En nyinstallerad jacuzzi stod på verandan och väntade på oss under stjärnklar himmel.

Efter hett förspel i bubbelpoolen drog vi av oss badkläderna och jag kände hur den reste sig. Dem blev större och större och jag viskade i hans öra "knulla mig." Han lydde mina order direkt. Eftersom förspelet var så härligt så gled han in i mig utan besvär. Det var hårt, härligt och hett! Ångan från poolen steg mot himmelen men det kom minst lika mycket ånga från våra munnar. Jag kan nog inte säga någon ställning vi inte körde. Efter ca två timmar drog vi oss in mot duschen och fortsatte där mot de kalla kakelväggarna. Känslan av upphetsning var maximal!

Så småningom rörde vi oss mot sängen, men vi gjorde det flera gånger i hallen på vägen dit. (varför har jag inte träffat den här killen tidigare!?) Han var hård i flera timmar, helt sjukt.
I sängen var han ett riktigt djur, vild, galen och hänsynslös! Vi somnade i varandras armar och vaknade under pinsam tystnad. Vi båda visste att vi hade upplevt det bästa sexet någonsin...

Kommentarer
Postat av: jossan

va härligt me ett sånt asbra sexminne! fortsätt med intressanta historier, roligt att läsa :)

2009-09-09 @ 16:01:31
URL: http://slickamakrill.devote.se
Postat av: Paulina

Fan vilken skön blogg! :)

2009-09-11 @ 14:01:29
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: CB

NU HAR TVÅ TJEJER FRÅN GÖTET skapat en blogg tillsammans vad sägs om att kika in den? och kanske slänga in en söt kommentar? :)

2009-09-13 @ 21:10:23
URL: http://citybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0